Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2011 23:05 - на един дъх
Автор: radiance Категория: Други   
Прочетен: 2011 Коментари: 1 Гласове:
8



Стоя и пилея дните си в пълна самозабравеност и рядко се сещам коя съм. Пък и трябва ли ми изобщо, нали само аз се познавам. И защо тогава сама не мога да се разбера ? Във всеки жест, и мисъл, и дъх, крия пориви поттиснати.
Защото са неразгадани
И могат да са пагубни

Всички ми липсват, но никой не ми трябва наистина. Не че си стигам сама. Просто не съм те срещнала. Ти, който си достатъчен, поне за кратко. И дали ще те срещна изобщо?
Та аз половинки си нямам 
Защото съм цяла


И съм си твърде истинска и се плаша от себе си. А как да не плаша другите без всички преструвки и тонове суета? Един живот няма да ми стигне за да изживея емоциите си.
Не защото са много, а защото са силни
И даже безкрайни 

 

Желания, мечти, всичките мои. А са толкова малки, защото съм прашинка от вселената. А са толкова големи, защото АЗ съм своята Вселена и се самоунищожавам
след всяко "чао", което не успях да кажа
и всяко "извинявай", което остана нечуто.

 

 

 

 

 

 

 

 

А сърцето ми е просто орган, който спомага за циркулацията на кръвта ми. И как да се оставя да ме води, като ме поставя в кръговрата си. 
На клада поставям себе си, защото съм хаос
и думите ми безсмислени също

И ми остава.. да си спомням за "някога",
когато си мислех, че съм щастлива.

Всичко е "тук"  и "сега", защото ти не си
И объркваш емоциите на моето тяло

без душа останало явно




Гласувай:
8



Предишен постинг

1. silver4eto - Лееле! Сякаш аз съм го писала, но ...
11.07.2011 23:22
Лееле! Сякаш аз съм го писала, но преди една година. Всяко едно изречение... Уникално! Не ми се беше случвало до сега. Поздрав, сестрице по душевност! =)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: radiance
Категория: Други
Прочетен: 92831
Постинги: 52
Коментари: 92
Гласове: 243
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930