Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2010 23:56 - Обещавам
Автор: radiance Категория: Други   
Прочетен: 1385 Коментари: 3 Гласове:
5

Последна промяна: 26.02.2010 23:57


 От този момент нататък никога няма да бъда същата. Този ден промени завинаги  начина ми на мислене и възприемане на случващото се около мен. 

 Обещавам да бъда себе си, независимо хората около мен и тяхното мнение,  независимо от стереотипите, независимо от ограниченията и нормите.
Обещавам да бъда искрена и честна, да давам гласност на всичките си мисли и чувства.

Обещавам да показвам на любимите си хора колко много ги обичам и държа на тях,  да ги защитавам и пазя от всичко, от което мога. Всеки ден да им показвам колко значат за мен.

Обещавам да живея като доблестен човек.

Обещавам да вярвам в любовта, в истината, в мечтите, в справедливостта, доброто.
Никога да не загубвам вярата в Човека.

Обещавам винаги да откривам по нещо добро във всеки един човек, да приемам без предубеждения, че всеки има в себе си частица добро.

Обещавам да се наслаждавам на всеки един миг от живота си, да оценявам всичко, което имам.

Обещавам да не съжалявам за нищо, което съм или не съм направила, защото се уча от грешките си.

Обещавам да обичам от цялото си сърце и душа, истински, дълбоко, всеотдайно, безкористно.

Обещавам да намирам повече красота и магия в света, които ме заобикаля.

Обещавам да се усмихвам повече.

Обещавам да давам всичко от себе си, да следвам мечтите си и никога да не се предавам.

Обещавам да мечтая повече и да вярвам, че мога да бъда всичко това.

Ако можех да избирам бих била много неща

Бих била вятър, бих била огън, бих била стихия.

Бих била вечно влюбена в любовта.

Бих показала на хората колко се слепи. Бих им напомняла кои са ценностите и за какво си струва да живееш.

Бих била Луна. Бих била небе. Бих била звезда. 

Бих била цветове, бих била картини, бих била палитра от чувства.

Бих била емоция, бих била поглед, бих била връзка.

Бих била всичко.

 


Тагове:   обещавам,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tutankhamon661 - Хубави обещания. А ще ги изпълниш ...
04.06.2010 16:47
Хубави обещания. А ще ги изпълниш ли?
цитирай
2. radiance - Опитвам се, но не се получава всеки ...
15.06.2010 21:52
Опитвам се, но не се получава всеки път..
цитирай
3. silver4eto - Ти вече си всичко! =) Хубава вечер!
11.07.2011 23:26
Ти вече си всичко! =) Хубава вечер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: radiance
Категория: Други
Прочетен: 92755
Постинги: 52
Коментари: 92
Гласове: 243
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930